Broken mind

Lelaki Menangis Bila…
Tuesday 20 November 2012 | 01:55 | 0 comments
1. Putus Hubungan Dengan Kekasih.
2. Bila Jatuh Sakit.
3. Kehilangan Pasangan.
4. Tertekan.
5. Bertengkar dengan Pasangan.

Betulkan? Ayiee tahu pun sebab ramai kawan lelaki share cerita. Pasal putus hubungan tu huh perkara biasa tapi jaranglah ayiee dengar  lelaki menangis maklumlah lelakikan senang cari penganti. Tak semua? Memanglah tak semua tapi ada jugakkan bila di kaji balik Betul Rupanya!.
Lagi lagi dengan orang yang korang sayangkan. Tak boleh bayangkan GF korang yang lemah lembut/manja/sporting/kelakar/funny. semua semualah tiba tiba pergi hmm agak sukar dilupakan kan :')

Lelaki Putus Cinta:
Balik rumah kalau tak pun lepak dengan member ketawa ketawa hisap rokok. Bila dah berapa bulan kemudian baru datang feel dia balik rasa sedih, hati otak tercakap cakap kenapalah aku lepaskan dia.

Perempuan Putus Cinta:
Balik rumah menangis kalau tidak pun shared story dengan kawan baik dengan mak/mummy/ibu/umi/ pegang phone tengok wallpaper gambar BF dia time ni feel memang nak bunuh diri pun ada kan. Bila dah berapa bulan kemudian feel dengan EX dah tak ada mungkin ingat tu ada. Hati Otak berkata "Dear EX" dia bukan milik saya kalau betul dia milik saya dia tidak akan lepaskan saya atau lukakan saya. 

The Owl

<---I'm Just A Little Kinda Girls !--->

✦Profile ✦Credit ✦ Entries