Broken mind

Berubah!
Sunday, 3 March 2013 | 04:27 | 0 comments


Hi Assalamualaikum. Lama tak update blog ni habis habuk. Sihat? Syukur alhamdulillah sihat pun awak. Kita rindu awak tau. Awak percaya tak? Mesti takkan. Manalah nak percaya dengan kita ni kan.
Nak cakap ni aku dah berubah ke? Teruk sangat ke? Hm. Ramai yang cakap aku dah berubah apa yang berubah pun aku tak tahu -.-' Doh aku berubah apa? Cuba korang cakap. Hm!

Semenjak kebelakangan nih lah kan berubah apa seyh! Hm mungkin ada jugaklah kot. Cuma nak tahu je apa yang aku dah berubah. Tapi korang diam je. Okey faham. Kalau aku berubah tolonglah cakap. Tapi aku rasa aku tak berubahkan. Sini aku nak cakap, orang selalu cakap kalau kita cakap orang, orang tu yang berubah sebenarnya. Aku rasa kau kot yang dah berubah. Tapi kalau aku berubah pun tak salahkan.

Penatlah dengar orang cakap aku berubah sebab nih sebab tu apa choy! sangat nih. I never changed it if you want know. still same like old before.

Tumblr_mj0tunwtmw1qdm7yto1_500_large

Tumblr_m95uamdmus1r36hklo1_500_large

The Owl

<---I'm Just A Little Kinda Girls !--->

✦Profile ✦Credit ✦ Entries